Contoh Soal Uts Bahasa Jawa Kelas 5 Sd Semester 1

 Guna membantu mempermudah pekerjaan pendidik dalam pembuatan naskah soal Ulangan Tengah S Contoh Soal UTS Bahasa Jawa Kelas 5 SD Semester 1

Guna membantu mempermudah pekerjaan pendidik dalam pembuatan naskah soal Ulangan Tengah Semester berikut ini kami bagikan Contoh Soal UTS Bahasa Jawa Kelas 5 SD Semester 1 yang dirancang untuk diterapkan pada Kurikulum 2013. Sebagai materi latihan bagi akseptor didik sekolah dasar kelas 5 untuk mengukur pencapaian kompetensi akseptor didik sesudah melakukan 8 – 9 ahad acara pembelajaran. Ulasan pola tersebut soal sebagai berikut:

Assalamu’alaikum Wr. Wb.
Kepriye kabarmu, Ed? Muga-muga sehat. Ing kene saya uga isih diparingi kesehatan.
Ed, sing gedhe pangapurane ya, yen saya kepeksa nyulayani janji. Aku ora sida dolan menyang omahmu ahad ngarep. Wektu iki saya sakulawarga lagi kena musibah. Omahku kelongsoran, saya durung dapat mikir dolan. Sekolah bae ora dapat amarga sekolahanku rusak. Buku-buku lan sragamku kurugan lemah. Sapisan maneh saya nyuwun pangapura.
Cukup semene layang saka aku, liya wektu daksambung maneh.
Wassalamu’alaikum Wr. Wb.


11.    Marno ora dapat dolan menyang omahe Edi amarga …..
a.    Ora prei sekolahe    c.    Omahe Edi adoh
b.    Wong tuwane ora marengake    d.    Lagi kena musibah

12.    Marno kirim layang rikala tanggal …..

III.    Wangsulana pitakon-pitakon ing ngisor iki !
1.    Gawea ukara nganggo tembung-tembung iki !
a.    Didhawuhi            b. Diutus        c. dipundhutake

Selengkapnya silahkan anda download pada link dibawah ini dan sesuaikan kembali dengan materi Rencana Pelaksanaan Pembelajaran dan Silabus:

Link Download:
Baca Juga:

Comments